cara mia, 19
kreatívna duša momentálne skúšajúca šťastie vo svete
ďakujem, random čitateľ, že si tu, si super.

streda, 15. júla 2015

o tom, čo bolo predtým

v mojom živote sa za posledné dva mesiace udiali mega zmeny a ja som sa za celý ten čas ani nezastavila, aby som to nejako vstrebala. zmaturovala som (a príde mi to dávno ako v minulom živote), on zmaturoval. bookla som si letenku, on si bookol letenku. posledné dni, čo sme spolu strávili boli zvláštne, horkosladké. odletel a bolo to srdcervúce, v ten deň bola zima, mala som obuté sandále a oziabali ma palce. kráčala som brnom s pocitom prázdnoty, chladnej prázdnoty, ako keď sa holou pokožkou opriete o studený kov. nový svet, taký polovičný. odvtedy sa prelialo veľa vína, preplakalo veľa sĺz a napísalo veľa slov. zbalila som si kufor (a dokázala som sa vpratať do pätnástich kíl, aj keď už len kufor sám o sebe vážil päť!), nazbierala objatia do zásoby a vydala sa do sveta, už preventívne smútiaca za rodným hniezdom a plná očakávaní. a tak som tu, vo svete, v anglicku. momentálne sa nachádzam vo fáze vytvárania súladu medzi svojimi predstavami a realitou a cením každú príležitosť použiť slovenčinu. povedzte mi o cestovaní alebo o zásadných životných zmenách alebo o čom vlastne chcete.









4 komentáre:

  1. Změny. Změny člověka posouvají v životě dál. A je na člověku, aby je přijal a využil jich! Tak držím palce =)

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krásne napísané! drža sa v Anglicku! ja sa tam chystám na výlet v septembri do Londýna na týždeň a neskutočne sa teším :)
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jak mám odmaturováno, tak mi to taky někdy přijde, jak kdyby to už bylo dávno a někdy nad tím zase furt přemýšlím a ani nevím proč.. každopádně tě chápu, kdyby by takhle přítel sám odletěl, tak budu asi brečet týdny v kuse a ořád chodit jako tělo bez duše :). každopádně ti přeju, ať se ti v Anglii líbí a daří :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mě maturita nepřišla nějak moc hrozná, co se změny týče. To spíš až nástup na vysokou. To mě celkem vyděsilo. A to dost.

    OdpovedaťOdstrániť