cara mia, 19
kreatívna duša momentálne skúšajúca šťastie vo svete
ďakujem, random čitateľ, že si tu, si super.

streda, 22. júla 2015

o zásadných veciach a anjelovi s dredami

niekde som čítala, že zmena inšpiruje a mňa inšpiruje anglicko. pomaly strácam tendenciu sadať pri nastupovaní do auta za volant a keď idem autobusom, presne viem, kde mám vystúpiť. včera som si kúpila tú vec, vďaka ktorej môžete pichnúť zariadenie s dvoma paličkami do zástrčky s troma otvormi (vyjadrovací skill level 3000, neviem to povedať ani po slovensky a dvom ľuďom som to musela vysvetliť po anglicky - "you know, i'm not from england and i need this thing to be able to put my stuff into electricity... you know what i mean?") a vybalila som sa. prvý človek, čo sa mi tu prihovoril a nemal nad šesťdesiat bol opitý a trochu pofidérny. zmeškala som posledný autobus domov a musela som prejsť tri kilometre, len som nevedela, ktorým smerom. utekala som za každou živou bytosťou, čo som uvidela, aby som sa spýtala na cestu (za ten čas ich bolo päť a traja nevedeli), blúdila som a vracala som sa späť, ale našťastie, nebo občas zošle na zem anjela. a ten môj bol čierny, mal dredy a prízvuk a ukázal mi skratku. majte v mobile navigáciu!




4 komentáre:

  1. Juj, velké dobrodružství! Takže se můžeme těšit na posty z Anglie =), krása..a tyhle zážitky..se sháněním redukce do zásuvky, s hledáním cesty domů..jsou náhodou fajn, člověk má pak na co vzpomínat =)

    Ať se daří,
    Michael
    > velká giveaway <

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásny článok, prajem ti veľa šťastia v Anglicku!:) a.. máš nádherný, inšpirujúci blog:)
    Girl Who Is Obsessed | girlwhoisobsessed.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jo, úplně přesně vím, co myslíš, ale teď také nevím, jak se tomu říká.. Jo už vím, není to náhodou adaptér? :D V Anglii by si měli vyměnit zásuvky.. :D A díky Bohu, že to dobře dopadlo a potkala jsi anděla :) já bych asi umřela strachy :)

    OdpovedaťOdstrániť