cara mia, 19
kreatívna duša momentálne skúšajúca šťastie vo svete
ďakujem, random čitateľ, že si tu, si super.

nedeľa, 19. júla 2015

doby anglické

bývam v tehlovom domčeku s bielymi dverami a dvoma poschodiami. som tu už päť dní a úprimne, skriňu vo svojej izbe som ešte ani neotvorila. na koberci mám fľak od žehličky, ale mám veľkú drevenú posteľ, ktorá ma na čele vyrezané princess (well, thanks for that) a prvýkrát v živote na okne záclonu, čipkovanú. keď mi býva večer smutno (a že mi býva), sedím opretá o posteľ a pozorujem na stene rozlúčku zapadajúceho slnka a tieňa. samu ma prekvapuje, ako sa niektoré veci pre mňa za tých pár dní stali samozrejmosťou, nábytok naukladaný tak chaoticky, že rozmýšľate, čo ak ho tam niekto počas sťahovania len odložil a potom naň zabudol. všadeprítomná telka a fľašky s mliekom, slnkom zaliaty dvor s plotom vyblednutej červenej farby ako z postapokalyptického filmu. starám sa o dve malé detičky a užívam si, že som insider. užívam si grocery shopping a to, že ma začali zdraviť susedia a učiteľka v škôlke si zapamätala moje meno, že taxikár, s ktorým som sa rozprávala vedel, kde je slovensko. počasie je krásne a zajtra mám prvýkrát oficiálne day off.

4 komentáre:

  1. Waaau, tak toto je naozaj sen :) snáď sa aj ja niekedy dostanem do Anglicka <3
    Girl Who Is Obsessed.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nahodne som natrafila na tvoj blog ale odpadvam ako skvelo pises! Wau, mala by si napisat knihu. Good luck v Anglicku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jéé, krásný fotky ♥ Vypadá to, že si to tam užíváš, takže už se nálada zlepšila? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. day off si moc užij! já teď pracuji na islandu a day off si prostě člověk musí užit a dělat něco special :)

    OdpovedaťOdstrániť