cara mia, 19
kreatívna duša momentálne skúšajúca šťastie vo svete
ďakujem, random čitateľ, že si tu, si super.

nedeľa, 2. novembra 2014

o prokrastinácii a dobrých veciach

posledné týždne sa mi zdajú studené a tmavé, nostalgia na mňa dopadá ako ranná hmla. na nič sa nesústredím, len tak prokrastinujem. včera som si pozerala hamburger v tvare pikachu a video spiacich veľrýb. chýba mi bezdôvodne dobrá nálada a upír (dúfam, že to čítaš).
ale stalo sa veľa dobrých vecí. hashtag stay positive.
wannabe pivný maratón, ktorý skončil po dvoch pivách fľašou vína. mega najs pocit, dávať si o desiatej ráno pivo v prázdnej krčme, jesť chrumky a na všetkom sa smiať.
celý deň sa prechádzať.
keď je stužková, na ktorú ste sa aj tak trošku hanbili ísť úplne najviac a vy o šiestej dopíjate víno.
spať tri hodiny a oslavovať kamarátkinu osemnástku čokoládou a šampanským.
ísť na ďaľšiu stužkovú, nechať sa príjemne opiť a štikútku zajedať slaným pečivom.
úplne najs pečatenie, ružové víno a všetko je super, aj keď vám niekto zobral jediný červený rúž.
napíšte mi o dobrých veciach.

detail šiat na stužkovú (konečne moju! :D)

9 komentárov:

  1. Video spících velryb zní jako něco, čemu bych obětovala čas.
    A štikútka je výborné slovo! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. I like the first photo!!! you're so cute|
    http://laviecestchic.blogspot.it
    facebook.com/laviecestchic

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Prokrastinace je šmejd. Určitě to bude tím počasím. Chytla mě stejná nemoc.
    Je tolik věcí na práci a já jen sedím. A koukám. Občas i ležím. A koukám. Letí moucha. A já koukám. "Říkal někdo, že se jde do hospody? okej, počkejte na mě."
    Ty šaty jsou skvělé a samozřejmě ti to vážně sluší.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Potrebovala bych aspon na chvili byt clovekem, ktery ma do vseho chut, umi si vsechno naplanovat a nesnasi prokrastinaci... no proste pravy opak me samotne.
    Mam chut na ruzove vino.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Po tvojom článku mám chuť na víno, asi si ho dám ďaľší víkend, ako posilnenie na ďaľšie týždne

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásna čipka, ktorú budeš mať na šatách :)
    Rada by som ťa pozvala na nový web, kde si môžeš vymeniť kozmetiku, ktorú nepoužívaš a získať kozmetické balíčky za pár drobných. Pozri:
    http://makeawish.webnode.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. maturitný ročník je najviac, užívaj užívaj a prokrastinuj, kým si to môžeš dovoliť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. To bude tím podzimem!! (kterej dorazil se značným zpožděním) Taky na mě leze ještě větší lenost než obvykle :D

    PS: Strašně ti to sluší a ten kožíšek, ňuňu <3
    PS: Vždycky mi přišlo strašně zvláštní, že vy Slováci máte hmlu a ne mlhu

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Lovely :)

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť