cara mia, 19
kreatívna duša momentálne skúšajúca šťastie vo svete
ďakujem, random čitateľ, že si tu, si super.

piatok, 12. septembra 2014

hmla

večer čítavam game of thrones a potom zaspávam pod dvomi dekami, obidva psy schúlené pri mne. istým spôsobom mám jesenné rána rada. pohľad na hmlu vznášajúcu sa nad poliami mi spôsobuje zvláštne príjemný pocit. v pondelky a v stredy chodím do školy na desiatu. z nepríjemných predmetov už mám len nemčinu a teším sa na pečatenie, stužkovú a všetky tie najs veci okolo maturitného ročníka.
v utorok sme sa boli fotiť na oznamko na ďatelinovom poli v hore a cestou naspäť sa rozpršalo. kúsok nás zobral zlatý ujo v odstrihnutých rifľových kraťasoch, ale aj tak som strašne zmokla. domov som sa dostala o piatej, dala som si horúcu sprchu a zvyšok dňa som strávila v huňatom bielom župane.
konečne som si kúpila zápisník na môj stuff, doteraz som všetko písala po zošitoch.
v špajzi je marlenka, jeden z mnohých predpokladov na fajn predĺžený víkend.
vy sa máte ako?

3 komentáre:

  1. v špajzi je banán a arašidové maslo takže sa mám dobre :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. no ale pekoe si to napisala velmi. hoci ano, je to uz trosku starsie, nevadi. a stale neverim ze si taka mladunka, prides mi ovela vyspelejsia

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já mám velmi hektický týden, ale zítra to už snad bude za mnou a tak si večer zpříjemňuju punčem =)

    OdpovedaťOdstrániť