cara mia, 19
kreatívna duša momentálne skúšajúca šťastie vo svete
ďakujem, random čitateľ, že si tu, si super.

streda, 20. augusta 2014

tebe

pred chvíľkou som sa zobudila a je mi smutno. povedal si, že keď mi bude, mám ti napísať. chýbaš mi a vonku prší. predvčerom som si bola kúpiť čučoriedky a po ceste naspäť som strašne zmokla. 
už si preč týždeň a ja ani neviem, ako tie dni prešli, myslím na teba s každým nádychom. strácam pojem o čase, a možno ho ani nechcem mať, lebo ešte ho prejde veľa, kým budeme spolu. cítim sa strašne bezmocná. veľa sa mi o tebe sníva a keď precitnem, je mi do plaču. chcem sa vedľa teba zobudiť, dlho s tebou zostať v teplých perinách, dýchať tvoju vôňu a urobiť ti raňajky.
každým dňom je viac a viac zima. najradšej by som sa uložila k zimnému spánku a prespala všetky tie studené osamelé dni bez teba. ty by si potom prišiel a dal by si mi pusu ako šípkovej ruženke.
v game of thrones už som skoro v polovici, kde si ty, chcem ťa spoilerovať. celé dni čítam a keď sa mi v noci nedá zaspať, do druhej pozerám staré diely how i met your mother a vyplakávam pri každom romantickejšom slove medzi lilly a marshallom. 
o pár dní mi začne škola, ešte stále by si sa mohol pre mňa vrátiť, cestovali by sme spolu. budem dobrá, sľubujem.

inšpirované nostalgiou zo zamračenej oblohy, zimy a končiaceho sa leta.

5 komentárov:

  1. ..az me zamrazilo..tohle jsem prozival taky..s uplne stejnymi pocity..pocital noci do dne, kdy jsme se zase meli videt..prohlizel si spolecne fotky, na jednu stranu se radoval z tech uzasnych zazitku, na druhou stranu byl smutny, ze ty dalsi nas cekaji az za dlouho..az se zase setkate, tyhle dny vyblednou a zapomenes na ne a zase bude dobre.. =)

    http://onthatleaf.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. je to nádherně napsané, troufám si říct, že každého kdo to zažil, se to dotkne

    OdpovedaťOdstrániť
  3. <333 awesome picture !
    http://www.karolinagespucci.com

    OdpovedaťOdstrániť