cara mia, 19
kreatívna duša momentálne skúšajúca šťastie vo svete
ďakujem, random čitateľ, že si tu, si super.

pondelok, 11. augusta 2014

šťastie

som chiller, teším sa z maličkostí, zo slnka a z nečakanej sladkosti, ale teraz je ten stav ešte intenzívnejší. žijem krásne dni plné slnka, lásky, piva a dobrého jedla, jeho. jednoduché chvíle sa stávajú výnimočnými a mne je tak ľahko a krásne. teším sa do chorvátska, teším sa na prahu a prestávam sa báť, čo bude potom, lebo viem, že všetko bude tak ako má byť.
víkend na chate, špagety o jedenástej a vaňa s penou a vínom o tretej v noci, ísť spať až vtedy, keď je vonku svetlo, spať štyri hodiny, ku raňajkám piť víno a prechádzať sa slnečným svetom.
celý ďalší týždeň sa zobúdzať s ním, dvakrát spať na zemi, lebo ma z postele vytlačil a potom si nechať masírovať nohy a variť kávu, nosiť jeho tričká, pozerať odveci seriály a nechápať.
mega prechádzka, chill pri váhu, pivo a spálený fejs, hádzať žabky a len tak sa rozprávať.
jemu robiť obed a sebe raňajky.
dúfam, že sa máte rovnako najs.




6 komentárov:

  1. tu plátěnou tašku bych brala! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. to zní skoro jako sen, hnedka bych si to s tebou vyměnila :))) co čteš??

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja bych vyškrtla pivo ( važně mu nemužu přijit na chut :D ) a byla by to pro mě idealka! Moc se mi taky libi úryvek z knížky! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj, snáď sa nenahneváš ale na mojom blogu som ťa nominovala na Liebster award TAG :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. To znie až nechutne krasne <3
    http://fashionworldbyterez.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť