cara mia, 19
kreatívna duša momentálne skúšajúca šťastie vo svete
ďakujem, random čitateľ, že si tu, si super.

utorok, 1. júla 2014

paríž

na cestu urobil palacinky s višňovým džemom a nutelou. preplnený vlak do piešťan a cesta od stanice k bille, so štyrmi taškami. uprostred chodníka sme zastavili a pili sme morgana. autobus, veľa času v autobuse, túlili sme sa, jedli sme, pozerali sme simpsonovcov, boli sme nervózni keď sa nám nedalo spať. cez prestávky sme fajčili marlborky a ja som naťahovala nohy a ruky, celá šťastná, že mám priestor.
konferencia o slobode v iráne či čo, súčasť výletu. strávili sme tam osem hodín, bolo to najs  miesto na spektovanie, samí zaujímaví ľudia. vyšli sme von a ľahli si na trávu, pustili si simpsonovcov, on zaspal a začalo pršať.
na hotel sme prišli neskoro, zvádzal sa boj o sprchy, boli len na chodbe a ked sa po troch rokoch uvoľnili, šli sme spolu a smiali sme sa. bola som vyčerpaná, ľahli sme si vedľa seba, jedli sladkosti a naraz sme zaspali, uprostred druhého dielu simpsonovcov.
paríž. teda najprv raňajky, kakavko a až potom paríž. poprchalo a prechádzali sme sa mestom, spektovali ľudí a architektúru, víťazný oblúk, eiffelovka a dalej len tak prechádzky, chill nabral nový rozmer.
na autobus sme čakali hodinu a pol v tom najväčšom daždi, požičal mi svoje nohavice, na francúzskych pumpách nemali víno. vystúpili sme v novom meste, čakali sme na vlak, išli sme si chálky level 3000 zo staničného fastfoodu. a vlak domov, únava na mňa doľahla ako nikdy, konečne doma, "chvíľu si poležíme" a spali sme až do večera.


vážna fotka. :D
(posledné dve neparížové)

2 komentáre:

  1. musela som si k tomu pustiť túto pesničku :D úplne si to viem predstaviť a úprimne ti závidím O:) http://www.youtube.com/watch?v=xetzei2kfIQ

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tie palacinky by som si dala ^^
    :)skvelé fotky,prvá sa mi najviac páči

    ~ www.anetabjelakova.blogspot.com ~

    OdpovedaťOdstrániť