cara mia, 19
kreatívna duša momentálne skúšajúca šťastie vo svete
ďakujem, random čitateľ, že si tu, si super.

nedeľa, 6. júla 2014

leto

od paríža som stihla:
- prechillovať upršaný pondelok, najprv v posteli, potom pod dekou s upírom (môj milovaný) a nakoniec pri vodnici
- utorkový alkoholický exces a spontánne prespatie u kamarátky
- pohádať sa a udobriť s upírom
- dlhú prechádzku, ležať na slnku a rátať lietadlá
- trip na bicykli ako nikdy
- celý víkend pracovať a málo spať
- o štvrtej ráno sedieť na tráve uprostred kruháča 

mám na pláne:
- nič nerobiť
- mega veľa spať

vy čo?
čítam perks of being a wallflower.




6 komentárov:

  1. Na to, že sú prázdniny si toho stihla aj tak dosť. Ja tiež v podstate nič nerobím. Perks of Being Wallflower som videla iba film, ale nejak ma nechytil za srdce. :)
    Vďaka za komentár.
    Fashion Happenss

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pěkné fotky.. já mám teda úplně jiné plány a to hlavně chodit na brigádu :)

    PS: Moc ráda bych tě pozvala na svojí první GIVEAWAY
    http://lovies47.blogspot.cz/2014/06/giveaway-01.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ten tvoj program sa mi dosť pozdáva:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Taky mám v plánu nicnedělání a spánek, hihi. Chill při vodnici bych si taky dala, hm. Taky počítám letadla, zvlášť při opalování, kdy nedokážu číst, takže se počítání mraků/letadel zdá jako nejzábavnější činnost. :-D

    OdpovedaťOdstrániť