cara mia, 19
kreatívna duša momentálne skúšajúca šťastie vo svete
ďakujem, random čitateľ, že si tu, si super.

štvrtok, 19. júna 2014

bezstarostnosť

bola som v strese
prišiel si a spravil si mi raňajky
dva chleby vo vajíčku ti zhoreli
dlho si ma objímal.
a šiel si so mnou
držal si ma za ruku
povzbudivé úsmevy
počkal si na mňa.
prechádzali sme sa mestom
vyzula som si topánky
a smial si sa na mne.
leto pri tebe, s tebou, všade
povedal si "píš si o tom"
a tak píšem 
a budem ešte veľa
lebo bude o čom.

(spravila som fakin štátnice z angličtiny, na fakin jednotku! a teraz to vyzerá, že nie som flákač!)



8 komentárov:

  1. ta básnička je super (jestli je to básnička?), piš, jde ti to :) ty brýle jsou suprový a hratuluju k dobré známce! :)
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krásná básnička a hezké fotky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Páčia sa mi fotky aj text, btw gratulujem k štátniciam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. gratuluju k angličtině,taky bych něco takového potřebovala, aby to vypadalo že nejsem fakin flákač! :D :3

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pekná básnička :) Nie som si istá, či som si náhodou nekúpila tie isté okuliare. :D A gratulujem!!

    OdpovedaťOdstrániť